allwef

  • ۰
  • ۰

تحقیق در مورد گارآفرینی

لینک دانلود و خرید پایین توضیحات

دسته بندی : وورد

نوع فایل : .doc ( قابل ویرایش و آماده پرینت )

تعداد صفحه : 19 صفحه


قسمتی از متن .doc :

پـروژه تحقیـق:

دبیـر مـربـوطـه:

جناب آقای مهرجانیان

تهیه کننده :

رضا خلیلی

نام کارآفرین :

علی ایمانی

فهرست مطالب

عنوا ن صفحه بیوگرافی

نحوه‌ی سرمایه‌گذاری

زمین

عنوان طرح

حقوقی

توضیحات در مورد تجهیزات

محصول

حقیقی

نظر کارکنان شرکت

هزینه‌ی مصرفی شرکت

نحوه‌ی تبلیغات بازاریابی

گزارشی از کار شرکت

کروکی نحوه کار شرکت مقدمه

بیوگرافی

علی ایمانی متولد سال 1332 از شیراز دارای میزان تحصیلات فوق‌دیپلم در رشته علوم تجربی هستم. و انگیزه من از ایجاد کارخانه سرمایه‌گذاری برای رفاه زندگی خود و خانواده و همچنین خدمت به جامعه است . و علت انتخاب این شغل آگاهی و بینش کامل نسبت به می‌باشد زیرا این شغل در خانواده ما سابقه‌ طولانی دارد و از پدرم به من رسیده است.

تا حد امکان سعی می‌کنم از حداکثر توانایی خود استفاده کنم و در مواقع ضروری از کمک دیگران نیز استفاده می‌کنم. من سعی می‌کنم در برخورد با مشکلات کاملاً صبور باشم و اگر شکستی در اهداف و زندگی داشته باشم با صبر و استقامت لازم در برابر آن ایستادگی می‌کنم و از کمک دوستان، همکاران و پدرم استفاده می‌کنم و امیدم را برای غلبه بر شکست از دست نمی دهم. و به علت امیدی که به زندگی دارم ناامید نمی‌شوم و فکر می‌کنم انسان با ایمانی هستم و زندگی دیگران برایم اهمیت دارد و تا آنجایی که در توان داشته باشم سعی می‌کنم به آن‌ها کمک کنم تا حدودی در امور خیریه شرکت دارم که به تازگی دست به ساخت مسجدی زده‌ام و همچنین کمک به کمیته امداد.

من شخصاً به ساده زیستن و صرفه‌جویی اهمیت می‌دهم و صرفه‌جویی کردنم به نحوی نیست که زندگی برای خانواده و کارکنانم سخت باشد. به علت همان انگیزه و هدفی که داشتم پس از تحقیقاتی که دربارة نوع کارم به عمل آوردم این شغل را انتخاب و وارد بازار کار شدم. از نظر خودم انسان موفقی هستم که به بیشتر خواسته‌هایم رسیده‌ام و این موفقیت را مدیون پدرم هستم.









سایر محصولات :
تحقیق در مورد گارآفرینی

تحقیق در مورد گارآفرینی...

تحقیق در مورد کارآفرینی سنگ

تحقیق در مورد کارآفرینی سنگ...

تحقیق در مورد قیام 15 خرداد ، زمینه‏ساز انقلاب اسلامی

تحقیق در مورد قیام 15...

تحقیق در مورد قوم آریایی

تحقیق در مورد قوم آریایی...

تحقیق در مورد قوتهای سه گانه نفس 9 ص

تحقیق در مورد...

تحقیق در مورد قوانین هندبال

تحقیق در مورد قوانین هندبال...

تحقیق در مورد قنات

تحقیق در مورد...

تحقیق در مورد یادداشت‌برداری، خلاصه نویسی و چکیده نویسی 40 ص

تحقیق در مورد یادداشت‌برداری،...

تحقیق در مورد ویکتور هوگو 26ص

تحقیق در مورد ویکتور...

تحقیق در مورد ویتامین

تحقیق در مورد ویتامین...

تحقیق در مورد ویزگیهای عینک آفتابی

تحقیق در مورد ویزگیهای عینک آفتابی...

تحقیق در مورد ویژگی‌های آب

تحقیق در مورد ویژگی‌های آب...

دانلود بایان نامه مهندسی کامپیوتر – مسیریابی شبکه 60صفحه

دانلود بایان نامه مهندسی کامپیوتر –...

تحقیق در مورد ویژگیهای هسته اتمی

تحقیق در مورد ویژگیهای هسته اتمی...

تحقیق در مورد ویژگیهای ظروف فلزی غیر قابل نفوذ برای نگهداری مواد غذائی مقررات عمومی 31 ص

تحقیق در مورد ویژگیهای ظروف فلزی غیر...

تحقیق در مورد ویژگیهای انسان کامل

تحقیق در مورد ویژگیهای انسان...

تحقیق در مورد ویژگی های سازمان صنعتی خلاق ونوآور 27 ص

تحقیق در مورد...

تحقیق در مورد ویژگی ها و فواید شیر

تحقیق در مورد ویژگی ها و...

تحقیق در مورد وکیل و وکالت

تحقیق در مورد وکیل و وکالت...

تحقیق در مورد ولادت امام علی

تحقیق در مورد ولادت امام...

تحقیق در مورد وقفه

تحقیق در مورد وقفه...

تحقیق در مورد وظایف یک معاون مدرسه

تحقیق در مورد وظایف یک معاون مدرسه...

تحقیق در مورد وسایل کمک آموزشی

تحقیق در مورد وسایل...

تحقیق در مورد وزرای خارجه در دوره پهلوی اول 150 ص

تحقیق در مورد وزرای خارجه در دوره...

تحقیق در مورد ورزش و سلامت 18 ص

تحقیق در مورد ورزش و سلامت...

تحقیق در مورد ورزش 30 ص

تحقیق در مورد...

تحقیق در مورد ورزش راز سلامتی

تحقیق در مورد...

تحقیق در مورد و جه نقد ، سرمایه ودرآمد

تحقیق در مورد...

تحقیق در مورد واژنامه چرم دباغی شده 15 ص

تحقیق در مورد واژنامه چرم دباغی...

تحقیق در مورد هیدروژن

تحقیق در مورد هیدروژن...

دانلود تحقیق گیت AND

دانلود تحقیق گیت AND...

تحقیق در مورد هویت 33 ص

تحقیق در مورد...

تحقیق در مورد هوش هیجانى 120 ص

تحقیق در مورد هوش هیجانى 120 ص...

تحقیق در مورد هوش مصنوعی 40 ص

تحقیق در مورد هوش مصنوعی ...

دانلود تحقیق گیت and

دانلود تحقیق گیت and...

تحقیق در مورد هوش 115 ص

تحقیق در مورد هوش...

تحقیق در مورد هواپیمای سمپاش 10 ص

تحقیق در مورد هواپیمای سمپاش...

دانلود تحقیق گزارش مقدماتی تأسیسات الکتریکی موزه فرش

دانلود تحقیق گزارش مقدماتی تأسیسات الکتریکی موزه...

تحقیق در مورد هنر، گرافیک 107 ص

تحقیق در مورد هنر، گرافیک 107...

دانلود تحقیق گریسکاری در موتورهای الکتریکی

دانلود تحقیق گریسکاری در موتورهای الکتریکی...

دانلود تحقیق گرمایش القایی

دانلود تحقیق گرمایش القایی...

دانلود تحقیق گالوانومتر

دانلود تحقیق گالوانومتر...

تحقیق در مورد همه چیز درباره موتور های جستجو گر درجهان 72 ص

تحقیق در مورد...

تحقیق در مورد هنر مفهومی 17 ص

تحقیق در مورد...

دانلود تحقیق گاز کربنیک و جوش آرگون

دانلود تحقیق گاز...

دانلود تحقیق کنترل حرکت مکانیزم چهارمیله ای توسط نرم افزار MATLAB 7 ص

دانلود تحقیق کنترل حرکت مکانیزم...

تحقیق در مورد هدف از عدالت اجتماعی 32 ص

تحقیق در مورد هدف...

دانلود تحقیق کنترل الکترونیکی در خودروها 23 ص

دانلود تحقیق کنترل...

دانلود تحقیق کنتاکتورها

دانلود تحقیق کنتاکتورها...

دانلود تحقیق کنتاکتورها 2

دانلود تحقیق کنتاکتورها 2...

پاورپوینت در مورد آشنایی با ساختار وزارت بهداشت ، درمان و آموزش پزشکی
تحقیق در مورد رنگ مو 20 ص
تحقیق در مورد حسابرسی کیفیت و اجتماعی ، محیط زیست
پاورپوینت در مورد دین یا ادیان الهی
تحقیق در مورد مرغداری
تحقیق در مورد مالاریا
تحقیق در مورد مفهوم سواد اطلاعاتی و باسواد اطلاعاتی در یک نگاه
تحقیق در مورد روایت کربلا 28 ص
تحقیق در مورد خط
تحقیق در مورد خاک 14 ص
پاورپوینت در مورد دین یا ادیان الهی
تحقیق در مورد رله
تحقیق در مورد رنگ مو 20 ص
تحقیق در مورد حضرت سلیمان علیه السلام
تحقیق در مورد روایت کربلا 28 ص
تحقیق در مورد رنگ مو 20 ص
تحقیق در مورد رنگ کو شیمیایی و گیاهی
تحقیق در مورد رله
تحقیق در مورد رقم جدید برنج شفق
تحقیق در مورد رایوایزوتوپ
تحقیق در مورد راه کار هزینه کاربر

کلمات کلیدی :میzwnj کنم این شغل سعی میzwnj صرفهzwnj جویی داشه باشم مورد گارآفرینی اسفاده میzwnj میzwnj زندگی اسفاده خانواده
  • ۹۶/۰۸/۲۹
  • مدیر وبلاگ

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی